Autoryzowany
Serwis AGD

Przedsiębiorstwo handlowo usługowe AGD. Naprawa sprzętu gospodarwstwa domowego ze specjalizacją naprawy automatycznych ekspresów do kawy. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą.

Procedura wysyłki sprzętu w ramach gwarancji producenta Philips AGD

  1. Załączyć dowód zakupu ( może być kserokopia).
  2. Opisać usterkę sprzętu, oraz swoje dane kontaktowe z numerem telefonu.
  3. Brak opisu usterki wyklucza roszczenia klienta co do wizyty sprzętu w serwisie.
  4. Klient może wysłac sprzęt do serwisu na własny koszt lub zmowić kuriera przez BOK Philips pod nr telefonu 22 397 15 06
  5. Po naprawie sprzęt odsyłamy na wskazany adres na koszt producenta.
  6. Niezasadne zgłoszenie obciąża klienta kosztami przesyłek.

Kliencie pamiętaj niewłaściwe zapakowanie sprzętu
może spowodować jego uszkodzenie

Serwis Śródmieście

  • Pn-Pt 10:00-18:00
  • ul. Anielewicza 8, 00-157 Warszawa
  • 22 831 62 96 lub 22 848 02 93 - wew. 10

Serwis Bemowo

  • Pn-Pt 10:00-18:00
  • ul. Uniejowska 6, 01-485 Warszawa
  • 22 831 62 96 lub 22 848 02 93 - wew. 20