Naprawa płyt ceramicznych Warszawa – szybka i skuteczna pomoc!

Oferujemy profesjonalną naprawę płyt ceramicznych na terenie Warszawy – zarówno w domu klienta, jak i w naszym serwisie. Diagnozujemy usterki sprawnie, naprawiamy solidnie, a ceny ustalamy uczciwie i transparentnie.

Serwis płyt ceramicznych Warszawa – jakie marki obsługujemy?

Specjalizujemy się w naprawie płyt ceramicznych renomowanych producentów, takich jak Bosch, Siemens, Electrolux, Samsung, Amica, Whirlpool, Beko, LG i wielu innych. Bez względu na to, czy problem dotyczy sterowania, zasilania czy błędów systemowych – znajdziemy rozwiązanie.

Naprawa płyt ceramicznych w każdej dzielnicy Warszawy

Obsługujemy całe miasto – Mokotów, Wola, Śródmieście, Ursynów, Ochota, Praga i pozostałe dzielnice. Dojeżdżamy do klientów z własnym sprzętem, gotowi rozwiązać problem już podczas pierwszej wizyty.

Sprawdź opinie klientów o naszych usługach!

Zaufały nam setki mieszkańców Warszawy, którzy docenili naszą punktualność, rzetelność i skuteczność. Sprawdź opinie o naszym serwisie i przekonaj się, że warto nam zaufać.

Ile kosztuje naprawa płyty ceramicznej w Warszawie?

Cena zależy od rodzaju usterki oraz potrzeby wymiany części. Zawsze przedstawiamy jasną wycenę przed rozpoczęciem naprawy – bez ukrytych kosztów i z pełną informacją.

Dlaczego nasz serwis płyt ceramicznych w Warszawie to dobry wybór?

  1. Szybka diagnoza i naprawa.
  2. Dojazd do klienta na terenie całej Warszawy.
  3. Konkurencyjne ceny i brak ukrytych kosztów.
  4. Naprawiamy płyty wszystkich marek.
  5. Wieloletnie doświadczenie w branży AGD.
  6. Gwarancja na wykonane usługi.
  7. Elastyczne terminy wizyt – dopasujemy się do Twojego grafiku.
  8. Wysoka jakość oryginalnych części zamiennych.

Zgłoś naprawę płyty ceramicznej w Warszawie. Dojedziemy i naprawimy go u Ciebie lub w naszym serwisie!

Nie czekaj – wypełnij formularz zgłoszeniowy poniżej i skontaktuj się z nami. Gwarantujemy szybkie terminy i profesjonalną obsługę.

2.

Przekaż kurierowi sprzęt do naprawy

3.

Naprawa sprzętu

4.

Naprawiony sprzęt trafia z powrotem do Ciebie

SERWIS

Jak działamy?

Odwiedź jeden z naszych punktów serwisowych i skorzystaj z profesjonalnej naprawy sprzętu AGD lub zgłoś naprawę korzystając z formularza zgłoszeniowego i zamów kuriera po odbiór sprzętu do domu. Zobacz jakie to proste!

2.

Przekaż kurierowi sprzęt do naprawy

3.

Naprawa sprzętu

4.

Naprawiony sprzęt trafia z powrotem do Ciebie


Naprawa Gwarancyjna


    Twoje dane kontaktowe

    Urządzenie wysyłane do naprawy

    Odbiór sprzętu przez kuriera

    Prosimy wybrać termin odbioru od jutrzejszego dnia włącznie

    Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny oraz email w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji zgłoszenia naprawy. Administratorem danych osobowych jest PHU AGD Marek Ossowski , ul. Sierakowska 12, 05-080 Izabelin NIP 527-015-28-05. (Polityka Prywatności).


    Naprawa Gwarancyjna


      Twoje dane kontaktowe

      Urządzenie wysyłane do naprawy

      Odbiór sprzętu przez kuriera

      Prosimy wybrać termin odbioru od jutrzejszego dnia włącznie

      Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny oraz email w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji zgłoszenia naprawy. Administratorem danych osobowych jest PHU AGD Marek Ossowski , ul. Sierakowska 12, 05-080 Izabelin NIP 527-015-28-05. (Polityka Prywatności).

      1. Przygotowanie sprzętu do wysyłki

      Sprzęty, w szczególności ekspresy należy opróżnić z wody, kawy i fusów.

      Komorę mielenia kawy zakleić taśmą (niezbyt mocno klejącą), pozwoli to uniknąć zabrudzenia ekspresu przez wytrzepane resztki kawy.

      Sprzęty, które posiadają obudowy z czarnego błyszczącego plastiku, ulegają bardzo łatwo porysowaniu, nawet od oryginalnych profili styropianowych, dlatego przed zapakowaniem należy owinąć je folią.

      2. Oryginalne opakowanie lub sztywny karton

      W celu zapewnienia bezpieczeństwa sprzętów oraz zminimalizowania możliwości uszkodzeń wszystkie przesyłki należy pakować bardzo starannie. Najlepiej użyć oryginalnego kartonu wraz z oryginalnymi profilami i zabezpieczeniami.

      W przypadku braku oryginalnego opakowania należy użyć sztywnego kartonu zewnętrznego.

      3. Zabezpieczenie wysyłanego sprzętu

      Wielkość opakowania powinna być nieco większa od przesyłanego sprzętu. Pomiędzy kartonem i sprzętem na spodzie, wierzchu i bokach należy użyć dodatkowych zabezpieczeń wypełniających – styropianu, przekładek kartonowych, poduszek powietrznych, folii bąbelkowej. Wypełniacze powinny być umieszczone w sposób, który uniemożliwi przemieszczanie się zawartości we wnętrzu opakowania. Wypełnienie powinno dodatkowo chronić sprzęt przed wstrząsami.

      4. Wyposażenie dodatkowe

      Dodatkowe wyposażenie: pojemniki na mleko, dzbanki szklane, przystawki – każde z osobna- należy opakować w celu zabezpieczenia przez wzajemnym uszkodzeniem. Dodatkowych elementów np. wtyczki, łyżki na kawę nie należy na wcisk wkładać pomiędzy karton, a sprzęt.

      5. Oklejenie i oznaczenie kartonu

      Do zaklejenia przesyłki należy użyć mocnej taśmy, która uniemożliwi dostęp do wnętrza. Na kartonie należy nakleić odpowiednie znaki ostrzegawcze „GÓRA-DÓŁ”, „OSTROŻNIE SZKŁO”.

      Nieprawidłowo zapakowany sprzęt !

      Nieprawidłowo zapakowany sprzęt moze ulec uszkodzeniu podczas transportu.