Serwis Melitta Warszawa – naprawa ekspresów do kawy z gwarancją w PHU AGD

Twój ekspres Melitta przestał działać prawidłowo? W PHU AGD specjalizujemy się w naprawie ekspresów tej marki, oferując szybki i skuteczny serwis z użyciem oryginalnych części zamiennych. Niezależnie od problemu – przywrócimy Twój sprzęt do pełnej sprawności.

Naprawiamy ekspresy Melitta:

  • Automatyczne ekspresy ciśnieniowe

  • Modele z serii Solo, Caffeo, Barista i inne

  • Ekspresy domowe i biurowe

Dlaczego warto skorzystać z naszego serwisu Melitta?

  • Doświadczeni technicy specjalizujący się w ekspresach Melitta

  • Diagnoza usterki i wycena przed rozpoczęciem naprawy

  • Oryginalne części zamienne gwarantujące niezawodność

  • Gwarancja na wykonaną usługę

  • Przejrzysty proces naprawy i atrakcyjne ceny

Jak przebiega naprawa?

  1. Zgłoszenie sprzętu – telefonicznie, mailowo lub osobiście

  2. Diagnoza usterki i kontakt z klientem w sprawie kosztów

  3. Naprawa ekspresu i dokładne testowanie

  4. Odbiór urządzenia lub wysyłka do klienta

Zajmujemy się typowymi problemami, takimi jak brak parzenia kawy, zapowietrzony układ, wycieki, błędy na wyświetlaczu czy potrzeba odkamienienia. Oddaj swój ekspres Melitta w ręce profesjonalistów – zadzwoń do nas lub wypełnij formularz kontaktowy.


Nie czekaj – wypełnij formularz zgłoszeniowy poniżej i skontaktuj się z nami. Gwarantujemy szybkie terminy i profesjonalną obsługę.

2.

Przekaż kurierowi sprzęt do naprawy

3.

Naprawa sprzętu

4.

Naprawiony sprzęt trafia z powrotem do Ciebie

SERWIS

Jak działamy?

Odwiedź jeden z naszych punktów serwisowych i skorzystaj z profesjonalnej naprawy sprzętu AGD lub zgłoś naprawę korzystając z formularza zgłoszeniowego i zamów kuriera po odbiór sprzętu do domu. Zobacz jakie to proste!

2.

Przekaż kurierowi sprzęt do naprawy

3.

Naprawa sprzętu

4.

Naprawiony sprzęt trafia z powrotem do Ciebie


Naprawa Gwarancyjna


    Twoje dane kontaktowe

    Urządzenie wysyłane do naprawy

    Odbiór sprzętu przez kuriera

    Prosimy wybrać termin odbioru od jutrzejszego dnia włącznie

    Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny oraz email w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji zgłoszenia naprawy. Administratorem danych osobowych jest PHU AGD Marek Ossowski , ul. Sierakowska 12, 05-080 Izabelin NIP 527-015-28-05. (Polityka Prywatności).


    Naprawa Gwarancyjna


      Twoje dane kontaktowe

      Urządzenie wysyłane do naprawy

      Odbiór sprzętu przez kuriera

      Prosimy wybrać termin odbioru od jutrzejszego dnia włącznie

      Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny oraz email w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji zgłoszenia naprawy. Administratorem danych osobowych jest PHU AGD Marek Ossowski , ul. Sierakowska 12, 05-080 Izabelin NIP 527-015-28-05. (Polityka Prywatności).

      1. Przygotowanie sprzętu do wysyłki

      Sprzęty, w szczególności ekspresy należy opróżnić z wody, kawy i fusów.

      Komorę mielenia kawy zakleić taśmą (niezbyt mocno klejącą), pozwoli to uniknąć zabrudzenia ekspresu przez wytrzepane resztki kawy.

      Sprzęty, które posiadają obudowy z czarnego błyszczącego plastiku, ulegają bardzo łatwo porysowaniu, nawet od oryginalnych profili styropianowych, dlatego przed zapakowaniem należy owinąć je folią.

      2. Oryginalne opakowanie lub sztywny karton

      W celu zapewnienia bezpieczeństwa sprzętów oraz zminimalizowania możliwości uszkodzeń wszystkie przesyłki należy pakować bardzo starannie. Najlepiej użyć oryginalnego kartonu wraz z oryginalnymi profilami i zabezpieczeniami.

      W przypadku braku oryginalnego opakowania należy użyć sztywnego kartonu zewnętrznego.

      3. Zabezpieczenie wysyłanego sprzętu

      Wielkość opakowania powinna być nieco większa od przesyłanego sprzętu. Pomiędzy kartonem i sprzętem na spodzie, wierzchu i bokach należy użyć dodatkowych zabezpieczeń wypełniających – styropianu, przekładek kartonowych, poduszek powietrznych, folii bąbelkowej. Wypełniacze powinny być umieszczone w sposób, który uniemożliwi przemieszczanie się zawartości we wnętrzu opakowania. Wypełnienie powinno dodatkowo chronić sprzęt przed wstrząsami.

      4. Wyposażenie dodatkowe

      Dodatkowe wyposażenie: pojemniki na mleko, dzbanki szklane, przystawki – każde z osobna- należy opakować w celu zabezpieczenia przez wzajemnym uszkodzeniem. Dodatkowych elementów np. wtyczki, łyżki na kawę nie należy na wcisk wkładać pomiędzy karton, a sprzęt.

      5. Oklejenie i oznaczenie kartonu

      Do zaklejenia przesyłki należy użyć mocnej taśmy, która uniemożliwi dostęp do wnętrza. Na kartonie należy nakleić odpowiednie znaki ostrzegawcze „GÓRA-DÓŁ”, „OSTROŻNIE SZKŁO”.

      Nieprawidłowo zapakowany sprzęt !

      Nieprawidłowo zapakowany sprzęt moze ulec uszkodzeniu podczas transportu.