Serwis Russell Hobbs Warszawa – naprawa sprzętu kuchennego z gwarancją w PHU AGD
Urządzenia marki Russell Hobbs to elegancki design i niezawodność w kuchni. Gdy jednak pojawi się usterka, warto powierzyć sprzęt doświadczonemu serwisowi. W PHU AGD oferujemy profesjonalny serwis Russell Hobbs – szybko, solidnie i z użyciem oryginalnych części zamiennych.
Naprawiamy sprzęt Russell Hobbs, m.in.:
Czajniki elektryczne
Tostery
Ekspresy do kawy
Blendery i miksery
Żelazka i inne drobne AGD
Dlaczego warto skorzystać z naszego serwisu?
Wieloletnie doświadczenie w naprawie sprzętu AGD
Dostęp do oryginalnych części Russell Hobbs
Fachowa diagnostyka i szybki czas realizacji
Gwarancja na wykonaną naprawę
Przejrzysta wycena – bez ukrytych kosztów
Jak wygląda naprawa sprzętu Russell Hobbs w PHU AGD?
Kontakt telefoniczny lub online i zgłoszenie sprzętu
Diagnostyka usterki i przedstawienie kosztów naprawy
Wykonanie naprawy i test działania urządzenia
Oddanie klientowi w pełni sprawnego sprzętu
Zaufaj specjalistom i przywróć sprawność swoim urządzeniom Russell Hobbs. Skontaktuj się z nami i umów serwis jeszcze dziś!
Nie czekaj – wypełnij formularz zgłoszeniowy poniżej i skontaktuj się z nami. Gwarantujemy szybkie terminy i profesjonalną obsługę.
2.

Przekaż kurierowi sprzęt do naprawy
3.

Naprawa sprzętu
4.

Naprawiony sprzęt trafia z powrotem do Ciebie
SERWIS
Jak działamy?
Odwiedź jeden z naszych punktów serwisowych i skorzystaj z profesjonalnej naprawy sprzętu AGD lub zgłoś naprawę korzystając z formularza zgłoszeniowego i zamów kuriera po odbiór sprzętu do domu. Zobacz jakie to proste!
2.

Przekaż kurierowi sprzęt do naprawy
3.

Naprawa sprzętu
4.

Naprawiony sprzęt trafia z powrotem do Ciebie
Naprawa Gwarancyjna
Aby zrealizować naprawę w ramach gwarancji muszą zostać spełnione wszystkie poniższe warunki:
1. Trwa okres gwarancyjny (nie upłynęły 24 miesiące od zakupu)
2. Posiadasz dowód zakupu
3. Usterka wynika z wady fabrycznej
4. Nie było próby samodzielnej naprawy
Naprawa Gwarancyjna
Muszą być spełnione wszystkie poniższe warunki:
1. Naprawa w okresie gwarancyjnym
2. Jest dowód zakupu
3. Usterka wynika z wady fabrycznej
4. Sprzęt nie był naprawiany na własną rękę
1. Przygotowanie sprzętu do wysyłki
Sprzęty, w szczególności ekspresy należy opróżnić z wody, kawy i fusów.
Komorę mielenia kawy zakleić taśmą (niezbyt mocno klejącą), pozwoli to uniknąć zabrudzenia ekspresu przez wytrzepane resztki kawy.
Sprzęty, które posiadają obudowy z czarnego błyszczącego plastiku, ulegają bardzo łatwo porysowaniu, nawet od oryginalnych profili styropianowych, dlatego przed zapakowaniem należy owinąć je folią.
2. Oryginalne opakowanie lub sztywny karton
W celu zapewnienia bezpieczeństwa sprzętów oraz zminimalizowania możliwości uszkodzeń wszystkie przesyłki należy pakować bardzo starannie. Najlepiej użyć oryginalnego kartonu wraz z oryginalnymi profilami i zabezpieczeniami.
W przypadku braku oryginalnego opakowania należy użyć sztywnego kartonu zewnętrznego.
3. Zabezpieczenie wysyłanego sprzętu
Wielkość opakowania powinna być nieco większa od przesyłanego sprzętu. Pomiędzy kartonem i sprzętem na spodzie, wierzchu i bokach należy użyć dodatkowych zabezpieczeń wypełniających – styropianu, przekładek kartonowych, poduszek powietrznych, folii bąbelkowej. Wypełniacze powinny być umieszczone w sposób, który uniemożliwi przemieszczanie się zawartości we wnętrzu opakowania. Wypełnienie powinno dodatkowo chronić sprzęt przed wstrząsami.
4. Wyposażenie dodatkowe
Dodatkowe wyposażenie: pojemniki na mleko, dzbanki szklane, przystawki – każde z osobna- należy opakować w celu zabezpieczenia przez wzajemnym uszkodzeniem. Dodatkowych elementów np. wtyczki, łyżki na kawę nie należy na wcisk wkładać pomiędzy karton, a sprzęt.
5. Oklejenie i oznaczenie kartonu
Do zaklejenia przesyłki należy użyć mocnej taśmy, która uniemożliwi dostęp do wnętrza. Na kartonie należy nakleić odpowiednie znaki ostrzegawcze „GÓRA-DÓŁ”, „OSTROŻNIE SZKŁO”.
Nieprawidłowo zapakowany sprzęt !
Nieprawidłowo zapakowany sprzęt moze ulec uszkodzeniu podczas transportu.