Naprawa dużego AGD


    Jaki sprzęt chcesz naprawić?

    Co dzieje się ze sprzętem?

    Opisz dokładniej problem

    Dołącz zdjęcia usterki jeśli to możliwe

    Termin usługi

    Dane zleceniodawcy

    Jak mamy poinformować Cię o wiadomości od serwisu

    Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny oraz email w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji zgłoszenia naprawy. Administratorem danych osobowych jest PHU AGD Marek Ossowski , ul. Sierakowska 12, 05-080 Izabelin NIP 527-015-28-05. (Polityka Prywatności).


    Naprawa dużego AGD


      Jaki sprzęt chcesz naprawić?

      Co dzieje się ze sprzętem?

      Opisz dokładniej problem

      Dołącz zdjęcia usterki jeśli to możliwe

      Termin usługi

      Dane zleceniodawcy

      Jak mamy poinformować Cię o wiadomości od serwisu

      Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny oraz email w celu obsługi niniejszego zgłoszenia. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji zgłoszenia naprawy. Administratorem danych osobowych jest PHU AGD Marek Ossowski , ul. Sierakowska 12, 05-080 Izabelin NIP 527-015-28-05. (Polityka Prywatności).

      SERWIS

      Jak działamy?

      Odwiedź jeden z naszych punktów serwisowych i skorzystaj z profesjonalnej naprawy sprzętu AGD lub zgłoś naprawę korzystając z formularza zgłoszeniowego i zamów kuriera po odbiór sprzętu do domu. Zobacz jakie to proste!

      2.

      Przekaż kurierowi sprzęt do naprawy

      3.

      Naprawa sprzętu

      4.

      Naprawiony sprzęt trafia z powrotem do Ciebie

      SERWIS

      Jak działamy?

      Odwiedź jeden z naszych punktów serwisowych i skorzystaj z profesjonalnej naprawy sprzętu AGD lub zgłoś naprawę korzystając z formularza zgłoszeniowego i zamów kuriera po odbiór sprzętu do domu. Zobacz jakie to proste!

      2.

      Przekaż kurierowi sprzęt do naprawy

      3.

      Naprawa sprzętu

      4.

      Naprawiony sprzęt trafia z powrotem do Ciebie

      1. Przygotowanie sprzętu do wysyłki

      Sprzęty, w szczególności ekspresy należy opróżnić z wody, kawy i fusów.

      Komorę mielenia kawy zakleić taśmą (niezbyt mocno klejącą), pozwoli to uniknąć zabrudzenia ekspresu przez wytrzepane resztki kawy.

      Sprzęty, które posiadają obudowy z czarnego błyszczącego plastiku, ulegają bardzo łatwo porysowaniu, nawet od oryginalnych profili styropianowych, dlatego przed zapakowaniem należy owinąć je folią.

      2. Oryginalne opakowanie lub sztywny karton

      W celu zapewnienia bezpieczeństwa sprzętów oraz zminimalizowania możliwości uszkodzeń wszystkie przesyłki należy pakować bardzo starannie. Najlepiej użyć oryginalnego kartonu wraz z oryginalnymi profilami i zabezpieczeniami.

      W przypadku braku oryginalnego opakowania należy użyć sztywnego kartonu zewnętrznego.

      3. Zabezpieczenie wysyłanego sprzętu

      Wielkość opakowania powinna być nieco większa od przesyłanego sprzętu. Pomiędzy kartonem i sprzętem na spodzie, wierzchu i bokach należy użyć dodatkowych zabezpieczeń wypełniających – styropianu, przekładek kartonowych, poduszek powietrznych, folii bąbelkowej. Wypełniacze powinny być umieszczone w sposób, który uniemożliwi przemieszczanie się zawartości we wnętrzu opakowania. Wypełnienie powinno dodatkowo chronić sprzęt przed wstrząsami.

      4. Wyposażenie dodatkowe

      Dodatkowe wyposażenie: pojemniki na mleko, dzbanki szklane, przystawki – każde z osobna- należy opakować w celu zabezpieczenia przez wzajemnym uszkodzeniem. Dodatkowych elementów np. wtyczki, łyżki na kawę nie należy na wcisk wkładać pomiędzy karton, a sprzęt.

      5. Oklejenie i oznaczenie kartonu

      Do zaklejenia przesyłki należy użyć mocnej taśmy, która uniemożliwi dostęp do wnętrza. Na kartonie należy nakleić odpowiednie znaki ostrzegawcze „GÓRA-DÓŁ”, „OSTROŻNIE SZKŁO”.

      Nieprawidłowo zapakowany sprzęt !

      Nieprawidłowo zapakowany sprzęt moze ulec uszkodzeniu podczas transportu.